Vasaspinning

Bjuder på 3bilder från min dag, jag gick upp 5imorse för en stadig frukost för att vid klockan 7 börja min promenad mot gymmet, dagen bestod av vasaspinning som går ut på att man cyklar från det att startskottet går tills det att första man går i mål som idag blev efter hela 3timmar och 38minuter.
Jag är sjukt stolt över mig själv och detta var mitt första delmål för året, nu laddar jag om inför nästa utmaning...


Tidig morgon på väg till gymmet...


Börjat trampa igång...


Sjukt lycklig tjej! Jag tog mig igenom hela passet med ett leende...

<3

Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Oj vad hurtigt att gå till gymmet kl.07! Men duktigt :)

2012-03-05 @ 13:49:02
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0