Torsdag - 22mars

Efter jobbet idag så åkte jag in till stan för att köpa ett nytt lås att ha till gymmet, tanken var att jag direkt efteråt skulle gå och träna... MEN... min kära vän Björn ringde och var på väg in till centrum så jag mötte upp honom och sen åt vi vars en mjukglass nere vid havet, helt underbart, 16+ hade vi idag och ingen blåst.
Sedan skulle han vidare på några ärende och jag åkte hem och byta om för att sedan ta bussen in till stan IGEN, inte för att träna, nej nej, för allt i världen, vi njöt av det goda i livet... mat såklart! Åt en härlig trerätters på Bonasera här i Helsingborg och drack dessutom ett glas bubbel, oh så gott.
Livet när det är som bäst ♥

Imorgon återgår jag till det vanliga, jobb & träning och det med glädje! Nu har jag laddat med energi och glädje för flera månader framöver känns det som, ingenting kan stoppa mig nu.

Har den bästa familjen och dom finaste vännerna man kan önska sig, jag är så bortskämd att det inte är riktigt klokt...

Kram på er, hoppas ni får en fantastiskt trevlig helg fylld med kärlek & glädje ♥


Kommentarer
Postat av: else

Åh 16 plusgrader, vad gött! Här har vi 2 plusgrader just nu och bara det känns lyxigt, haha :)

2012-03-23 @ 08:17:41
URL: http://finkultur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0