Söndag 8

Måndag - spinning 55minuter
Tisdag - spinning 55minuter
Onsdag - lat
Torsdag - lat
Fredag - 55minuter löpning
lördag - 60minuter spinning + vikter
söndag - vila


Besviken, är ett ord som beskriver vad jag känner angående min egen prestation den här veckan.
Inte nog med att träningen har varit i det sämre laget så ska vi inte ens nämna vad kosten har varit.
Den här veckan stavas kaos, kaos i vardagen, kaos i huvudet, kaos i KOSTEN!! Har inte ätit så dåligt på måååånader, utan att överdriva. Är besviken på mig själv som låter omständigheterna påverka min sunda livsstil, SKÄRPNING!! Imorgon är det nya tag igen, nu tänker jag ta i med hårdhandskarna mot mig själv, det verkar vara det enda som fungerar just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0