Måndag på landsbygden.

Har haft en supermysig dag hemma hos mina kära vänner Jeanette & Jimmie och deras fina son(min gudson) Alfred såklart! Har myst med lillhjärtat, sen bjöd Jeanette på en fantastiskt god middag innan vi gick ut på en lång och härlig promenad i skogen med deras hund, trots lite gnäll från mig så var det sjukt härligt. Marken var lerig och det blev ganska kallt och jag var inte riktigt klädd för det MEN väl hemma i värmen hällde jag i mig kaffe och fikade med gott så det gjorde upp för all kyla.

Nu ligger jag hemma i soffan och myser med te och jordgubbar och planerar att gå till sängs snart, helt slut efter dom senaste dagarna. Imorgon väntar träning igen...


Jag och min fina gudson...


Finns det något sötare?!


Min älskade vän Jeanette och Alfred...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0