ÅRETS FÖRSTA LOPP!!

Lyckan jag känner i kroppen är obeskrivlig! Årets första utomhuslopp är avklarat, 8km jobbig terräng var det.
Det var kämpigt och rent ut sagt jävligt sista branta backen som låg mindre än en km från målgången, ojojoj men roligt hade jag.
Min älskade morfar som också deltog och som har sprungit i över 30år vann självklart sin klass i tävlingen och jag är så glad att jag får dela det här med honom, nästa lopp blir ser ut att bli 5maj och då är vi fyra stycken från vår släkt som ska delta, KUL! ♥

Bjuder på två bilder på min morfar och även en bild på mig strax efter målgången då jag njuter av solen en stund och försöker hålla värmen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0