7 Mars - onsdag

Jag mår så fantastiskt bra just nu, har hittat en bra balans mellan jobbet, träningen och fritiden och allting bara rullar på som om det vore det mest självklara i världen. Idag har jag varit ledig och tog en lång sovmorgon, åt lite frukost och sen la jag mig i sängen igen och njöt av solens som strålade in genom fönstret.

Tog en promenad in till stan och åt en fantastiskt god pizza med tillhörande sallad på Haket med min pingla Mia, synd bara att min mage blivit så känslig mot vitt mjöl nu när jag nästan aldrig äter det längre, lite kramper kan man stå ut med när det är så sällan. Alltid lika mysigt att träffa Mia också, den tjejen kan nog få vem som helst på fall, det lovar jag er!! Varje gång hon går in i ett rum äger hon stunden, människorna, blickarna och tankarna. inte dåligt det inte...

Kvällen spenderas med en enorm kopp kaffe och mörk choklad med hallon, lite TV på det så är denna kvällen också över. Imorgon väntar arbete och träning igen, det ser jag fram emot ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0