13 Mars

Vaknade imorse av att jag fick sms av en kollega och sen kunde jag inte somna om så jag skickade iväg ett snabbt sms till min vän Fia och undrade om vi skulle dra ut till Väla köpcentrum och hon var inte sen på att svara. Två timmar senare hämtade hon upp mig och jag tänkte att jag skulle bjuda henne på fika som tack, det hade jag absolut kunnat göra om det inte hade varit så att vid kassan på fiket inser jag att jag glömt min plånbok hemma... Lagom bitter och det slutade med att underbara Fia bjöd mig på en fika istället haha, min tur nästa gång i alla fall. Gick i lite affärer efter det och kollade inredning och drömde oss bort en stund.
När vi skulle åka hem igen fick vi den briljanta idén att vi skulle fälla ner taket på bilen och njuta av solen, sagt och gjort, året första tur med cabben är avklarad och vi frös inte ens, hääärligt.
Det känns verkligen som att våren har kommit för att stanna nu!!

Måste bara skriva en märklig sak som hände på väg till gymmet innan också, jag blev påkörd av en cyklist, rakt in i mig PÅ trottoaren for han, människor runt omkring stannar upp men cyklisten cyklar bara vidare utan att fråga hur det gick, eller be om ursäkt?! Har människor inget hyffs eller vad är det frågan om? En snäll man kom fram och frågade hur det var med mig och mumlade något om att människor kan man inte lita på.
Tyckte och tycker fortfarande att det var ett mycket märkligt beteende av en vuxen människa, kollade inte ens bak efter mig... hm

Nog om det, jag har bakat en sats muffins ikväll igen som jag tänkte bjuda mammi på nu till BB, mysigt!








Kommentarer
Postat av: else

Vilken idiot!!!!! Bra att du inte skadade dig allvarligt i alla fall.

2012-03-16 @ 13:25:22
URL: http://finkultur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0