Att ha en ny vecka på ingång.

Efter många veckors intensivt arbete och två sjuka träningsveckor tog jag två dagars efterlängtad semester och åkte ut på landet, satte mig i solstolen och sen gjorde jag inte mer än att följa solen hela första dagen, underbart!
Har hunnit med att umgås med min familj, träffa Emelie som var nere från Oslo, springa på festivalen i stan, ett efterlängtat möte med en kär vän, äta gott, fika i massor, gå på loppis och äta lite för mycket glass på min andra dag. Intensiv semester! minst sagt...
 
Nu ligger jag i sängen och laddar upp för ännu en vecka fylld av jobb & träning, ska försöka skriva ett ordentligt träningsschema i dagarna så jag vet i förväg hur jag ska äta, förbereda mig och framförallt träna på dagarna, imorgon blir det i alla fall simhallen med min syster och har siktat in mig på 2000m, upp till bevis!
 
 

BE TRUE AND HARD TO YOURSELF!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0