Söndag

Jag har inte riktigt tiden eller motivationen till bloggen just nu men ska försöka lägga upp en sammanställning av min träningsvecka som varit varje söndag, kanske inte den roligaste läsningen men viktigt för mig att kunna blicka tillbaka på...

Mån: Spinning 55min
Tis: -
Ons: Spinning 55min
Tor: -
Fre: spinning 55min
Lör: 10km löpning
Sön: -


Veckan har varit väldigt händelserik med både tuffa och roliga beslut, men så fungerar det här i livet och nu ska jag försöka komma på rätt bana igen, min bana. Veckan som kommer är planerad till max, massa härliga dagar med jobb, vänner och kvällar med träning! & bloggen återkommer jag till så fort jag känner mig inspirerad till det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0