4 Januari

Det måste ha slagit något slags rekord i stormar senaste månaderna, inatt kom en till! Det har blixtrat, haglat, blåst så att rutorna skakar och jag, jag har inte sovit en blund. Sitter i skrivande stund och samlar kraft och mod att ta mig utanför dörren upp till Helsingborg, jag hoppas innerligt att tågen går nu för jag MÅSTE upp till jobb och hämta en sak och sen vidare ut till mormor & morfar med mammi och mysa några dagar, så nej, jag har inte tid med inställda avgångar.
Men det är fortfarande 15minuter tills det att jag måste gå utanför dörren så jag kan lika gärna fortsätta skriva, vi kör en sånhär...

Morgonen bästa:

1. Gene Simmons family jewels! Mitt nya tv-beroende, jag är inne på andra säsongen och jag har kollat i, ehm, två dagar...

2. Mitt lypsyl med kokossmak, garanterat felstavat men definitivt värd att nämnas!

3. Knäckemacka med ost och skivad körsbärstomat!! behöver jag ens säga varför? Guds gåva till mänskligheten(utan att överdriva).


Nu, vidare till bussen! Jag önskar mig själv lycka till och er andra en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0