12 Januari

Dagarna som gått:

Igår hade jag en händelserik dag med tågresor fram och tillbaka, hit och dit och jag var även på ett möte på mitt älskade jobb som resulterade i en vidareanställning, oh, ser fram emot allt som komma skall, jag har så fina kollegor att det är galet.
Mitt älskade hjärtegryn Vincent(kusin) fyllde 2år också, knäppt vad tiden har gått fort och han börjar bli så stooor. ♥
(gammal bild, som ni nog förstår)


Idag har tiden bara rullat iväg och jag som hade planerat att hinna träna också insåg snabbt att det inte var möjligt vilket är tråkigt, jag köpte gymkort på Friskis & Svettis igår så det är där jag lär hänga ett tag framöver så det ser jag verkligen fram emot, nu ska jag bara försöka övertala någon vän att också börja träna där, allting blir roligare när man är två även fast jag tränar bäst själv..
Men jag har varit och hälsat på mina kära vänner Jeanette & Jimmie idag och min(kommande) gudson Alfred, han föddes i mellandagarna och jag har inte hunnit/kunnat hälsa på tidigare så det var verkligen dags, och jag kan säga det att mitt hjärta är sålt, han kommer ha mig runt sitt lillfinger den grabben. Emmas lilla stjärna! ♥

 

oh, sockersötaste ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0