Fredag

Det är tidig morgon och solen har inte ens hittat fram ännu, termometern visar på -12 och helst av allt vill jag krypa ner under mitt täcke en liten stund till. Men här sitter jag och äter min havregrynsgröt och dricker min te, för om en timme sitter jag på bussen mot jobb. Idag kommer bli en bra dag, vaknade upp med ett leende och fjärilar i magen, jag har saknat jobb och ikväll ska vi göra stan osäker.
I onsdag var jag ute en sväng också, min fina vän Angela är hemma i Skåne igen så jag underhöll henne i baren medans hon jobbade, det började med apelsinjuice, synd det inte slutade där bara... Hur som, klockan 4 på natten när jag tvärt skulle hem så gick det givetvis inga bussar och taxibilarna som alltid trängs utanför knutpunkten var borta, där stod en kvar och han vägrade ta mitt kort av någon anledning, så jag fick gå 2km i -11 UTAN vantar, aldrig igen! Inte nog med det så när jag kom hem och skulle lägga mig vaknar jag av att det känns som att min vad exploderar och det blir helt varmt, muskelbristning i vaden, jo man tackar... Igår var jag deppig och kunde knappt gå men efter ett samtal med morfar(världens bästa) så kändes det lite bättre igen, 3dagars vila och sen får jag börja träna igen, LUGNT! Hoppas det läker ihop snabbt för om jag känner mig själv rätt så kommer jag vilja gå på spinning redan på måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0