Lördag

Den här veckan har varit lång och intensiv, åka iväg tidigt på morgonen för att komma hem sent på natten för att jobba dubbelskift tar på krafterna, speciellt när det handlar om en hel vecka.
Träning har inte ens kommit på tanken förutom min vanliga vardagsmotion såklart, jag cyklar faktiskt närmre 1,5-2mil om dagen så det får räcka.

Men mitt i allt jobbkaos så var jag och en kollega nere på Elite Hotel Savoy i Malmö för att gå på en Champageprovning, det var fantastiskt, helt underbart. Provningar är något av det bästa jag vet och när allt från dom bästa producenterna till några (för mig) helt okända ställer ut sina Champagner och du får prova ALLT så är man inget annat än lycklig.

Nu ska hoppa in i duschen och sen väntar jobb igen, det blir en sen natt men det var väntat.
Hoppas ni har en fantastisk kväll mina vänner. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0