Fredagsmys

Dagen har varit lång och har innehållit lite av varje om man säger så, jobbade första delen av dagen och sedan var jag nere i stan och handlade lite block och pennor och annat smått, måste bli bättre på att anteckna helt enkelt.
Sedan blev det spinning för heeeeela slanten, min favoritinstruktör är tillbaka efter en lång träningsresa och jag är ÖVERlycklig. Han kör slut på en och lite till efter det, perfekt stämning, perfekt pepp.

Nu på kvällen har jag bara ätit god mat och bakat muffins som jag ska avnjuta till en rad avsnitt på TVn ikväll, fredagsmys på hög nivå.

Det har blivit en hel del spegelbilder på senaste, jag tycker personligen att det är roligare än ansiktsbilder och mycket annat hinner jag inte fotografera om dagarna just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0