ordbajsar

Jag har fullt upp om dagarna vilket gör att bloggen hamnar i bakgrunden men nu är jag sjuk så det kanske blir några inlägg nu i dagarna ändå :)

Jag har fått jobb, och även blivit erbjudet ett annat också så nu står jag med beslutsångest och vet inte riktigt vad jag ska göra längre.
Jag har även fått ett annat jobb på ett bröllop där jag har hand om precis allting vad gäller festen och det känns ganska läskigt, jag ska ringa in personal, jag har hand om pengar, jag har hand om baren, ja läskigt helt enkelt.

Min praktiktid har också börjat men eftersom att jag är sjuk så valde jag att inte gå dit den här veckan och nästa vecka jobbar jag på mitt andra jobb mellan onsdag-söndag så då kan jag inte heller befinna mig på praktiken, hoppas bara att dom förstår att jag är seriös och inte skiter i praktiken totalt.

Nej men som ni förstår så är det fullt upp just nu med jobb, praktik och även skola på det, men jag ska verkligen försöka bättra mig.

Hoppas ni har en lika solig och härlig lördag som ja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att du klarar ditt ansvar på bröllopet galant!! (Jag tror dock att en gäst, nämner inga namn.. hosthostkiahost) kommer att vara skitjobbig så jag vill att du förbereder dig mentalt på att hantera en full bröllopsgäst.



Kram

2011-03-06 @ 19:19:28
Postat av: kia

Japp. Ta väl hand om mig Emma. och servera mig ingen sprit efter 00. Och varannan vatten! Du fixar detta superbra!!! Kram!!

2011-03-11 @ 15:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0