onsdag,

Ni anar inte vilken fruktansvärd träningsvärk jag har i precis hela kroppen, jag och några vänner var på cirkelträning igår(olika stationer) och det var inte att kasta boll i en korg om man säger så. Tränaren var bestämd och gjorde man inte övningarna ordentligt så blev det straffsitups.

Det ska bli intressant och se hur jag ska kunna röra mig ordentligt på praktiken idag, sålänge jag inte tappar någonting och hamnar på veckans krosslista!

VISST JA, jag gjorde ett jobbigt val igår mellan Siestafestivalen och Studentbalen och till er besvikelse så valde jag faktiskt balen för jag vet att jag kommer ångra det i framtiden annars, så nu peppar jag ordentligt!!


Kommentarer
Postat av: JESSICA KARLÈN

svar: ooooh Lund. Läser du där? Jag saknar Lund lite nu ska jag erkänna. DU ÄR SNYGG!

2011-03-24 @ 15:48:22
URL: http://jagvillligga.blogspot.com
Postat av: Sanna

Du gjorde säkert rätt val! :)

2011-03-24 @ 22:59:55
Postat av: Tasha

Härligt! Kika gärna in på min humorblogg om du har tid! :) <3

2011-03-26 @ 14:57:14
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0