ord jag säger allt för sällan,

Jag har världens finaste vänner som stöttar mig i min hektiska vardag, dom gör mig så oerhört glad och jag säger det allt för sällan men ni är bland det bästa jag har.
Sen att jag har en underbar sambo som jag älskar mer än något annat som tar hand om mig även fast jag klagar allt för ofta och det gör mig så lycklig att han förstår, en helt underbar människa som jag skulle göra allt för.
Sist men absolut inte minst, min familj! Det finns inga ord som kan beskriva min kärlek till min familj och jag är er evigt tacksam för en fin uppväxt med så många lyckliga stunder och sedan min fina mamma, det har alltid varit du & jag mot världen, så var det då och så är det nu <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar dig mitt underbara barn <3

2011-04-05 @ 00:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0