23maj 2010

Jag är helt död, totalt slut i huvud och kropp.
Lämnade Lund och Andreas imorse(saknar honom redan) för att åka ut till mormor och morfar och ha kalas.
Tåget strulade men det löste sig till slut och fram kom vi, dagen gick ut på att äta, leka med William, äta, leka med William.
Leka med William är hur kul som helst sålänge man inte äter hela tiden för shit vad ont i magen jag hade sista timmarna.
Kvällen avslutades med lite familjespel och en dödstrött emma, men nöjd som fan.

Jag fick pengar, ett flak öl, sovsäck och sedan har jag fått en festivalbiljett och en laptopladdare av mammi.
JAG ÄR SÅÅÅÅ NÖJD! tack tack tack.

för er som undrar så fyller jag år nu på torsdag, 27maj men jag är på festival då så jag blev firad nu idag.


Nu ska jag se till och läsa igenom anteckningarna till provet imorgon sen ska jag sooooova, imorgon kommer bli en stressig dag för det är sjukt mycket som ska fixas.
Önska jag låg i Andreas famn nu och fick somna gott, mmmmhm :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0