17maj 2010

Jag har fjärilar i magen och mitt hjärta slår extra hårt,
jag har saknat det och jag har saknat dig.


Vilken härlig morgon det är idag, sitter med en kopp te och knäckebröd och njuter av bra musik.
egentligen borde jag väl vara klar vid den här tiden men jag tänker inte stressa, jag hinner nog ändå.
Den här helgen har varit helt fantastisk och nu hoppas jag bara på fler.
Fast idag är det måndag och jag ska snart cykla till skolan och förbereda lite inför det stora samhällsprovet nästa måndag, jag hoppas verkligen att jag klarar det för jag vill inte sänka mitt snitt nu.
Träna ska jag också göra idag och städa, sen måste vi köpa tält till festivalen också(siestafestivalen) som vi åker till om 8dagar, kommer bli bäst!

Nu ska jag fortsätta och mysa med bra musik och med mina fjärilar i magen,
hoppas ni får en fin dag^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0