17maj 2010

Måndag idag och jag har haft en helt fantastisk dag och allting har varit så bra hela dagen.
Cyklade till skolan som vanligt och hade samhäll & svenska, sen vidare till gymmet där mitt kort bråkade som vanligt så jag kom inte in men några snälla tjejer släppte in mig så jag äntligen fick träna igen, 2,5timme på gymmet blev det och sedan en haltimme till att snacka med killen i kassen och försöka lösa mitt kortproblem, han var så söt och hjälpsam och vi skrattade gott för att ingenting gick som det skulle men vi tror att det är någorlunda löst nu, annars skulle jag ringa han haha.
Sen handlade jag lite och cyklade hem igen, åt middag och pluggade lite sen lånade jag grannens hund och gick ut på promenad, 1,5timme blev det och ett besök hos Sissa.
Nu är jag äntligen hemma och är helt slut men jag kommer antagligen sitta uppe halva natten ändå enbart för att få prata med en underbar människa.
Jag är glad och jag mår så underbart bra, nästan för bra faktiskt.

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0