24 Juli 2010

Idag var det Malmö för hela slanten, jag, Andreas, Henke & Johan tog bussen ner under eftermiddagen.
Det blev att gå i affärer, jag hittade en fin klänning som jag tänkte slänga upp en bild på efter helgen och ett par armband också.
Blev att äta på Jensens Böfhus också, mmh rödvinsbiff med potatis och rödvinssås för min del, omnomnom.
Underbart väder hade vi, över 25grader och inte ett moln på himlen så jag klagar verkligen inte, hoppas bara på lika fint väder imorgon och på lördag också.
Pappsen min fyllde år idag också så ännu ett stort grattis till honom!

OCH VETNININIII?! min systes vatten har gått så hon är på väg till BB nu, spääääännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0