20/9 hem igen...

Det är redan söndag och jag blir lika förvånad varje helg för tiden bara flyger iväg och jag hinner aldrig göra det jag planerar att göra.
Helgen har tillbringats med min älskling och det har varit lika mysigt som alltid men jag vill mysa mer men idag är det dags att åka hem till Helsingborg igen då jag ska hjälpa mamma innan hon åker imorgon.
Denna veckan kommer bli stressig då jag har viktiga saker att göra och det gäller bara att jag ser till att göra det också och INTE skjuta upp det till sista minuten. Men det ska nog gå bra!

Jag funderar på om jag ska gå å duscha nu eller om jag ska lägga mig i sängen och mysa någon timme till men då är risken att jag kommer somna om och det vågar jag nog inte riskera egentligen haha
Äh nu har jag inte tid till bloggen för jag har en del att göra innan jag ska åka hem igen.


Jag känner mig så trygg hos dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0