17/9 En lång dag

Godkväll, jag har verkligen inte haft en minut över idag till bloggen då jag först försov mig så jag fick rusa upp å springa runder som en galning innan jag kom iväg till bussen. Väl nere i stan på väg mot restaurangen så krockade två bilar 20meter ifrån mig vilket resulterade i att jag inte vågade gå över några vägar på hela vägen så det blev en jävla omväg dit kan jag lugnt säga! Men jag kom i tid, 3minuter innan jag började.
Idag gjordes det tårtor och kakor men mitt humör var inte på topp sista timmen och det är den aldrig på torsdagar då vissa inte tar ansvar och hjälper till å städa köket. Så det är 7st som ALLTID städar medan resterande 10 bara sitter på sina rövar och gör inte ett skit, irreterande.

Efter vi var klara träffade jag min mammi, vi gick lite på stan och jag fick lite nya underkläder. Jag hittade en BH som faktiskt passade för en gångs skull, det är sjukt svårt för mig då jag har en så stor kupa och i vanliga affärer har dom A-C och ibland D men för oss andra är det värre med det där.
Men jag hittade en och den var inte ens svart eller vit utan jättefin i olika bruna nyanser och spets och grejer, roligt att Lindex äntligen fått in lite roligt i dom större storlekarna.

Jag fick äntligen den där posten jag nämnde häromdagen också!!!! Mammas kille har skickat en ipod till mig och en till mamma och jag är helt överlycklig och helt förälskad i min rosa lilla älskling och i skrivande stund sitter jag faktiskt och för över massa låtar och längtar tills morgondagen då den ska få ta sitt första andetag! :D

Vad har jag mer gjort idag?! hm... Ja visst ja, jag och Sissa tränade idag och det blev ett lagom hårt pass med mycket armar men efter ca 1h fick det räcka då gymmet fylldes med människor och det är inte så roligt när man får köa till maskinerna men vi var duktiga den där 1h så det finns ju inget att klaga på.

Nu ska jag se till att komma i säng då klockan är för mycket redan, imorgon går jag i skolan mellan 09:30 - 11:30 och sedan åker jag direkt till Lund och pojkvännen och har en mysig helg.
Det var tänkt att jag skulle stanna hemma denna helgen men det går inte, det räcker med ett ord och jag smälter och åker dit och han VET om det. Han känner mig allt för väl!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0