16/9 En bra dag.

Godkväll, här sitter jag halvöd efter en lång dag på restaurangen men jag fick en hel del gjort så jag ska inte klaga, eller jag fick allt gjort så egentligen har jag inget att göra imorgon men får väl slänga ihop en tårta eller fixa med någon bakelse för att sysselsätta mig under morgontimmarna när det går så segt där.
Jag kom hem bara två timmar sedan så allt jag hunnit göra är att titta på idol och få i mig en halv köttfärspaj. Tänkte hoppa in i duschen strax eller kanske ta ett bad, det hade varit så underbart skönt faktiskt.
Men först blir det att läsa igenom alla bloggar  jag följer och fortsätta lyssna på en underbart fin låt som mitt hjärta skickade till mig innan.
Hade inte pratat med honom sen i måndags men så ringde han innan när jag var på restaurangen och jag blev så glad och pirrig och varm i hela kroppen och jag sitter å ler hela tiden nu för snart är det helg och då får jag äntligen träffa honom igen.
lääääääängtar!

Jag har aldrig varit kär på det här sättet innan, tidigare har jag varit så naiv och impulsiv och aldrig riktigt känt efter vad jag faktiskt känner men denna gången har jag inte stressat in i något och gett löften jag inte kan hålla.
Allting känns så underbart nu och jag är fortfarande sådär nykär och det pirrar fortfarande varje gång jag tittar på honom. Jag är oerhört lyckligt lottad och han är allt jag någonsin velat ha.
Min älskade Andreas
<3

Med det skrivet så sätter jag punkt för idag och det är dags för det där badet och sedan väntar sängen på mig, hoppas ni får en bra dag i skolan/ på jobbet eller vart ni nu befinner er imorgon.
Kram

Kommentarer
Postat av: Queen bitchie

Bitchie är tillbaka!

2009-09-17 @ 03:32:28
URL: http://queenbitchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0