Måndag 1Juni, blandade känslor

En dag med blandade känslor, skolan var jobbig och jag kände mig obekväm med situationen mest hela tiden och har blivit påmind under hela kvällen men det är bara att ta det, skönt att det är sommarlov snart för jag vill inte ha det såhär.
Men efter skolan åkte jag hem och bytade om för att sedan träffa moster i stan, 28grader och vi var peppade på allt.
Åt massa onyttig mat i stadsparken för att sedan ta en öl på en uteservering, den ölen var den godaste någonsin tror jag bestämt.
Passade även på att köpa sommarkortet så efter den 15e Juni kan jag ta mig överallt i skåne, skööööönt.
Vi tog även en cigg nere vid havet och vi hann med bibblan också, händelserik dag.
När jag kom hem så tränade jag och Emelie (via telefon såklart), 25minuter intensiv cykling + 20 situps fick räcka idag för vi var slitna båda två mhm.
påtal om Emelie så kommer hon ner snart <3 pardeeey.

Bilder från helgen kommer som sagt, väntar på dom!

Kommentarer
Postat av: Emelie

AJ LAV JO <3

2009-06-01 @ 23:27:25
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0