28/6. vad gör man nu då?

Igår var det som sagt kalas för älskade William och jag kan inte säga annat än tack för en underbar eftermiddag & kväll.
Det bjöds på galet god pastasallad, det badades och spelades kubb (tjejerna förlorade 6 av 6matcher), men vi var nära.
Andreas var också med och efter kalaset åkte vi hem till Helsingborg, köpte lite gott å låg och kramades i sängen halva natten tills vi somnade gott båda två.
Vaknade runt 13 idag och åt en underbart god frukost tillsammans men nu vid 16 åkte han till jobbet, han ska jobba kvällspass nu hela veckan så vi kommer antagligen inte ses på EN HEL VECKA, uuh.
Så nu hoppas jag att folk hade tänkt boka mig varje dag & natt för annars kommer jag halvt gå under. eller vara tramsig som Andreas säger.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på något roligt tvprogram, blir nog en lugn dag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0