28/6. update

Blev att jag åkte ner till stan ikväll iallafall, jag mötte upp min moster som kom från Jönköping vid 18:25 och efter det åt vi glass i kvällsolen, 28grader i skuggan halv 7 på kvällen?! galet...
Vi pratade lite och sen åkte jag hem igen, pratade med Emelie om en sthlmsresa på vägen hem, jag saknar henne och jag behöver komma ifrån Helsingborg ett tag så jag hoppas jag kan åka upp inom en snar framtid.
När jag kom hem slängde jag i mig lite mat sen tränade jag & E, och det märktes att jag slarvat med träningen på sista tiden för sista kvarten var hemsk.
Nu har jag iallafall duschat och borstat tänderna och är redo för att sova ensam i min stora säng?! NEJ!
Andreas kom hit igen!
Jag antar att jag får ta ett glas mjölk och försöka somna iallafall, hoppas det blir underbart väder imorgon för jag & Else ska ner till stranden och steka i några timmar är det tänkt, uuuunderbart.

Kommentarer
Postat av: Emelie

DU BEHÖVER MIG, SÅ JA, KOM HIT. NU!

GÄRNA DEN HÄR SEKUNDEN, DEN HÄR MINUTEN, ELLER VARFÖR INTE DEN HÄR TIMMEN?

NU.

<3

2009-06-29 @ 14:04:15
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0