22/6, mittinatten och jag saknar dig redan.

godkväll eller ja natt är det ju faktiskt, ligger i soffan med Andreas laptop och småtittar på tvn och äter gott.
Denna dagen har varit lång men mysig, vi var nere i malmö hela dagen. Pojkarna målade och jag satt å spanade in min pojkvän, han är verkligen finast på hela jorden. Efter många timmar utanför P-hus Anna gick vi till jensens Böfhus där Andreas bjöd på sjukt god man (rekommenderas). Han skämmer bort mig.
Vi var även inne i en rolig affär där man kan köpa massa gott som man inte hittar överallt så där spenderades lite tid & pengar, vi köpte Drpepper, root beer, Pringles salt&vinegar, jelly beans och rosa snurror som jag glömt vad dom heter, men goda var dom.

bilder från målningarna i malmö kommer upp på bloggen inom det närmsta, ska bara orka lägga in dom först.
Jag nämnde det innan också men min älskade Sthlmsbrud har åkt hem nu, hon sitter på bussen i skrivande stund och jag vill bara gråta så mycket jag saknar henne redan, usch. Jag längtar till augusti när du flyttar ner igen, det kommer bli underbart vännen :*

7månader idag, med världens bästa pojkvän.
Inga ord i världen kan någonsin beskriva hur jag känner för dig, du är allt för mig och varje gång jag ser dig pirrar det i magen. 
Låt aldrig något komma imellan dig & mig, du betyder oerhört mycket för mig Andreas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0