Skippa skitsnacket!

Varför?
vad är felet med att köra sitt eget race, att inte vara en del av mängden, att stå upp för vad man tycker & tänker?
jag märker direkt när någon inte är helt hundra med mig och det är ofta för att dom inte känner mig,
jag har smeknamn och en jävla attityd som gör att ingenting kan stoppa mig.
Ja, jag anser mig vara snyggare än många och antagligen bättre än dom flesta men är det inte så man uppnår sina mål?
Genom att vara en stark person som inte låter saker gå emot en...
Jag låter människor snacka om mig då det bara tyder på avundsjuka men vad är poängen med ert bullshit? ni får mig inte att falla ändå.
Jag har klarat mig igenom mycket skit så tror inte att ert skvaller & era blickar släcker min glöd.
Men om jag är det nya samtalsämnet så tackar jag och bugar för det är mig ni lägger ner er fritid på.
Men i fortsättning om ni nu är så hårda som ni påstår er vara så kom å säg sakerna öga för öga så ska vi se hur roligt det är sen.
Skrattar bäst som skrattar sist.

over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Orka bry sig om vad andra än ens riktiga vänner tänker egentligen, om du har gjort någonting som du anser är helt okej, men andra anser att det inte är okej, fuck dem, det är ju ditt val och inte deras, bara för det ska man inte behöva sota.



Motto: Tänk själv, va dig själv.

2009-07-29 @ 17:00:53
Postat av: emma

Svar: Som jag gjorde ganska klart för mig så bryr jag mig inte om vad som sägs då jag vet att inget av det är sanning ändå!

Det är absolut ingen som ska få sota för det men det är fegt att snacka skit om någon bakom ryggen när dom inte kan stå för det senare... Men jag anser att det är skitkul å lyssna på folks bortförklaringar när dom vänder å vrider in saker och tappar bort sig helt så att ställa dom mot väggen har jag inga problem med men som sagt, ingen får sota för något ^^

2009-07-29 @ 20:06:19
URL: http://iamdreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0