31Juli och tiden rinner iväg...

Jag sitter nu i storstaden Stockholm, nej det var en ljug för jag är faktiskt lite utanför men inte länge till^^
Ska in å fika och kanske ta en öl, eller jag hoppas på det iallafall
Det är underbart väder här uppe och vi har solat bort halva dagen men skönt var det. mhm.
Nu är jag hos min älskade Emelie och jag stortrivs som fisken i vattnet, vill aldrig åka hem eller inte på lång lång tid iallafall och bara för det så går tiden ännu snabbare, usch.
Imorgon jobbar Emelie 12timmar och det får mig att halvdö lite, men jag roar mig säkert ändå... får leka med hennes lillasyster Kajsa eller något, hon frågade om jag ville det så haha jag får väl ställa upp.
Nu ska jag stressa sthlmsbruden så hon blir klar någongång.
Hoppas ni får en fin helg, för det kommer jag få! ooohja.

Imorgon börjar Augusti månad och det får mig stressad, har så mycket att göra innan skolan kommer igång men ändå gör jag ingenting, men under stress jobbar jag som bäst.

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Ååh tack du förstår inte hur glad jag blir =D

2009-07-31 @ 15:56:23
URL: http://ericagrimberg.blogg.se/viktbloggen
Postat av: Elina

fin blogg:)!

btw, klicka på inlägget "1,2,3 eller 4?" i min blogg och säg vad du tycker!

Ha en fin dag:D

2009-08-01 @ 23:59:20
URL: http://elinalatin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0