29Juli. Imorgon bär det av...

Hej bloggen!
Idag har jag gjort massor känns det som, en av sakerna var att jag ställde klockan för första gången på hela sommarlovet och japp det kändes inte så jävla kul när klockan ringde så jag sov 1timme extra å struntade i att fixa mig, jag skulle iallafall å träffa min kära pojkvän några timmar hos hans föräldrar. Ja, satte mig på bussen(ingen som ringde), hoppade av bussen(ingen som kom å mötte mig), promenerade dit(fast jag inte riktigt var dom bodde), men till slut kom jag fram och möttes av en förvånad mamma... alla sov förutom hon! Det var bara att slita upp Andreas ur sängen för att sedan vi båda skulle lägga oss igen och jag kan väl erkänna att jag slumrade till ett par gånger, men det blir sådär extra mysigt när han håller om en så man kan inte låta bli.
Vid 16åkte jag hem igen och då var Bella här, mammas bästa kompis hund som vi ska passa tills dom kommer hem från Falun. Huuuur go som helst men shit vad lat, jag tänkte att jag tar med henne ut på en joggingrunda, mh ellerhur!
Vi hade knappt kommit halvvägs innan hon tvärstannar och lägger sig ner på gräset och vägrar gå en meter till men med lite kamp och mycket svett lyckades jag få henne att sakta men säkert vandra tillbaka hem igen, dumma hund!
Ja & ikväll har jag inte gjort mycket alls, packat inför morgondagens resa till storstaden Stockholm till min älskade bästa vän som jag saknar så sjukt mycket *2000.
Så det blir att sova strax då alarmet är ställt på 07:00!!! iiiiih jag kommer dö, ska sova hela vägen eller ja det tror jag iallafall men känner jag mig rätt så kommer hela vägen upp till Jönköping bara vara flashback och jag kommer minnas tillbaka och kommer inte kunna somna för det, efter Jönköping kommer jag tänka på när vi bodde i Sandviken och körde hela den vägen så ofta.
Titta på natur å nomma godis, låter som en sjukt bra idé!
puss på er, och jag kommer antagligen uppdatera lite från storstaden och vad som hittas på.

Kommentarer
Postat av: Emelie

JAG LÄNGTAR OCKSÅ *2000! <3

Alltså.. fan att jag jobbar :< du får verkligen tid för uppdatering på lördag! hoho!

2009-07-29 @ 22:50:59
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0