26Juli. Jag har haft sjukt bra dagar men som vanligt blir det söndag för fort.

Sådär nu är helgen/festivalen över så nu är jag igång igen, åter igen ber jag så hemskt mycket om ursäkt för dålig update men ibland blir det så & att få umgås med min pojkvän en dag värdesätter jag så högt.
Igår träffades han och jag runt halv åtta, gick å kollade på marknaden en stund och åt sjukt god mat(galet dyr), men det var så värt det.
Efter det gick vi å ställde oss vid stora scenen och såg Svenska Akademin som för övrigt var sjukt bra, finns det något mysigare än när ens pojkvän står bakom en och håller om en och man gungar i takt till musiken?! oh mysigt var det.
Träffade massa av Andreas polare och jag träffade faktiskt en hel del jag kände också, kul å träffa er.
När spelningen var slut vi å käka langos som jag inte är ett så stort fan av men det funkar helt klart.
Sen såg jag, Andreas, Pontus & Henke Moneybrother, inte fullt lika bra som Svenska Akademin men det gick och dansa till.
Efter det begav vi oss hemåt då jag hade sovit ganska dåligt natten innan och Andreas hade jobbat 12timmar innan festivalen så ja, med hem fick jag 2söta nallar som hjärtat vann åt mig och lite brända mandlar.
Men shit vad jag sov gott inatt.
Idag har vi bara tagit det lugnt, kollat lite tv, duschat å snackat massa som alla andra söndagar.
Jag måste få nämna ännu en gång att jag har den absolut bästa pojkvänen i världen, jag är sjukt lyckligt lottad.
Nu har han iallafall åkt till jobbet och jag ställer mig själv samma fråga som vanligt, jaha vad ska man göra nu då?
Det blir väl en lugn söndag, tänkte plocka undan lite å kanske träna om jag orkar. Laga god mat och umgås med min mamma, det låter sjukt bra.
Vad ska ni göra idag då?

Kommentarer
Postat av: Leia

Jo, allt är bra och med dig? =)

2009-07-26 @ 16:02:05
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Evelina

Låter som att du haft en bra helg? :)

2009-07-26 @ 16:18:29
URL: http://eveliinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0