22Juli. absolut ingenting

Jag är fortfarande lika trött och seg vilket är hur tråkigt som helst, det regnar ute och jag har ingen lust att göra någonting så allt som hänt här hemma är att jag har slått massa rekord på Guitar Hero(nördig som jag är), jag har kelat med katterna och funderat på att träna, ja funderat bara för jag har inte  kommit så långt att jag faktiskt börjat än... suck!
Såna här dagar blir jag bara så trött på mig själv, jag har slösat dom två senaste dagarna på att inte göra något alls, vilket jag kommer ångra när skolan börjar igen och jag kommer tjata om hur skönt det hade varit med lov haha.
MEN, alltid dessa men... jag väntar på samtal som faktiskt kan förändra min vardag något! får se hur det blir men jag håller tummarna.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan!



Just nu har jag en bloppis i bloggen. Säljer bl.a väskor, viking stövlar mm. Värt att kika in!

kram

2009-07-22 @ 18:04:21
URL: http://amandaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0