21Juli. Underbart väder och jag har sovit bort hela dagen.

Det har varit underbart väder idga men jag tog knappt vara på det tyvärr och tydligen ska det vara skitdåligt väder resten av veckan, hoppas inte!
Mitt öga känns lite bättre nu också, så det är skönt.
Jag och mamma lagade middag innan, idag blev det couscous med kyckling och wokgrönsaker, oh så gott.
Efter middagen gick vi ut på promenad och handlade lite på vägen hem, väl hemma tränade jag lite och nu har jag duschat och ligger i sängen och kollar tv, ska snart fixa lite frukt och mumsa på till någon film.
Helt otroligt att jag faktiskt lyckats skriva några inlägg idag fast jag egentligen inte gjort någonting alls, men förhoppningsvis blir det bättre imorgon.
Ha en mysig kväll :*

Kommentarer
Postat av: saratilda

Min dag har varit fantastisk...Njuter verkligen av livet...hoppas su gör det med..



www.saratilda.blogg.se

2009-07-21 @ 20:31:34
URL: http://saratilda.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vad har hänt med ditt öga då?

Ha det bra, Evelina :)

2009-07-21 @ 23:51:15
URL: http://eveliinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0