21Juli. suck, aj, pust, stön, fan. jävla öga!

Sen jag vaknade för x antal timmar sedan har jag legat i min säng och tyckt synd om mig själv, kollat på dåliga serier och inte mått bra alls, mitt öga gör ont och det känns som jag har feber och jag orkar absolut ingenting idag, jag som skulle städa köket, suck.
Har plockat undan lite då å då så nu börjar det se ut som ett kök igen iallafall, ska ta disken snart också sen får mamma laga maten idag för min säng kallar på mig mest hela tiden.
Så nu har jag gnällt av mig lite och håll tummarna för att jag mår bättre snart, :*

Kommentarer
Postat av: Evelina

sv: Haha, ja det brukar kännas så.

Men den var faktiskt inte så läskig som jag trodde att den skulle vara även fast det är en thriller :)

2009-07-21 @ 18:14:49
URL: http://eveliinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0