21 Juli. mitt onda öga.

Godmorgon eller ja det är faktiskt mitt på dagen och jag vaknade för ungefär en timme sedan.
idag är en hemsk dag då jag vaknade upp och såg att mitt ena öga är nästan igensvullet vilket gör att jag knappt kan se och det gör galet ont.
Jag hoppas detta lägger sig innan torsdag för då ska jag ut å festa och såhär kan jag inte se ut... skit också!
Äh men man får vara glad ändå, det kunde ju varit värre.
Jag har iallafall precis ätit frukost så nu tänkte jag plocka undan lite här och sedan vet jag inte, kan ju inte gå ut såhär iallafall.
Ska skicka sms och beklaga mig till pojkvännen bara för det...
ni får gärna skriva bra tips på filmer/musik, :*

Kommentarer
Postat av: Evelina

Disturbia är en jätte bra film :)

2009-07-21 @ 14:20:49
URL: http://eveliinandersson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha, nej det är ju inte det. Idag sov jag till halv två hah :)

Det är en thriller. Den är super bra! :)

2009-07-21 @ 16:08:25
URL: http://eveliinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0