19Juli, irreterad till max.

Godmorgon bloggen, jag VILL skriva att jag har sovit skönt men det har jag inte med tanke på att min mobil har ringt hela jävla natten så jag var lagom irreterad när jag vaknade till ordentligt för en stund sedan, men efter att jag fått i mig frukost (havregrynsgröt med skivad banan i) så känner jag mig ganska nöjd igen.
Borde hoppa in i duschen men mormor & morfar är på väg hit nu å ska lämna av deras katter för dom åker iväg på semester imorgon, så vi ska ha två busungar här.
Jag ska plocka undan lite här också och sen ska jag väl "baka".
Nej morgonciggen väntar på mig, fast jag borde sluta... men bara idag också! (så låter det varje dag)
Vad ska ni söta göra idag då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tävling på bloggen vinnaren får en länkning ;D

2009-07-19 @ 15:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0