18Juli. 2timmars sömn och FÖR mycket kaffe.

ojojOJ vad dålig uppdateringen har varit nu, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt.
Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig igår, skulle hem till Pontus å dricka kaffe men kaffe blev öl och öl blev fylla och fyllan ledde till att vi kollade på Anna Book?! haha, säg ingenting för jag vet hur hemskt det låter själv också, jag Pontus & Linda var bara tvugna att ta en bild med henne också så den bilden kommer väl upp här inom det närmsta skulle jag tro, måste bara orka lägga in bilder och få resten också.
Sov iallafall hos Pontus till idag men åkte hem imorse, så idag har jag suttit å fikat med min underbara pojkvän i nästan 5timmar, vi pratade verkligen om allt mellan himmel och jord UTAN undantag. Det var mysigt men jag känner det nu, 2timmars sömn + massa kaffe är inte bra för kroppen alltså! Är helt skakig och huvudet hänger inte alls med längre så det blir väl att lägga sig inom dom närmsta timmarna, ska väl duscha först och Sthlmsbruden kanske ska komma snart också för hon åker ju hem imorgon istället. Blir nog bra!
Måste bara nämna åskvädert innan också, det slog ner precis brevid mig och det ösregnade verkligen när jag skulle gå till bussen imorse så det blev att tvinga Pontus att köra mig till stationen för mitt hjärta stannade och tårarna fyllde mina ögon, åska är bland det värsta jag vet alltså!

Nej nu blir det att duscha å slänga sig framför tvn, en lugn lördag helt enkelt, för det är väl lördag?! eller... hm
Ha en bra kväll :*



Här har ni bilden förresten HAHA.

<3hahah underbart.

Kommentarer
Postat av: laila

haha :P tack :) La precis ut skinny-tips på bloggen =) ♥

2009-07-18 @ 18:59:09
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: -Milly-

haha ;) sorry

2009-07-18 @ 20:51:35
URL: http://memilly.se
Postat av: Monika

Fin blogg, haft en bra dag :)?

2009-07-18 @ 21:45:12
URL: http://monikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0