16Juli. Underbart väder.

Hallåå igen, jag tror det finns någon som faktiskt lyssnar på mig där uppe alltså för som jag ville så sprack det upp och solen skiner fortfarande och jag har passat på att ligga å steka i ett par timmar med hög musik å en cigg i handen, kall cola till det och livet kunde knappt bli bättre.
Jag & Moster gick även en promenad till sjön innan middagen vilket var hur skönt som helst men det var en del människor där nere så vi orkade inte känna på vattnet, men det såg skönt ut iallafall.
Unnade mig faktiskt en liten bit tårta innan men jag ångrade mig ganska snabbt så det blir kvällträning idag så jag gör av med allt skit jag stoppat i mig idag, dumma kalas säger jag bara.

Jag och moster satt på trappan och tog vars en cigg innan.
Jag- jag har en blåsa i munnen *ser bekymrad ut*
Moster- jag har en blåsa mellan benen...
hahaha jag dog lite av skratt, så dåligt skämt men så roligt ändå.
vi blir aldrig för gamla för torra skämt.

Nu ska jag ut å njuta av kvällsolen igen, imorgon ska det tydligen bli lika fint väder *hoppashoppas*
puss sålänge.

Kommentarer
Postat av: emma

så himla skönt det låter (: jag har bara varit hemma och haft tråkigt idag faktiskt. vad sysslar du med ikväll?

2009-07-16 @ 19:35:06
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0