14Juli, update igen.

Ja denna dagen går så galet sakta att jag nästan får panik, jag sitter här nyduschad efter en hårdträning och kollar på Paris new bff, fråga mig inte varför jag har bara fastnat framför det. Förstår inte riktigt att människor tävlar om att vara någons bästa vän? Ska inte sånt komma av sig själv med tiden? ääh jag förstår mig inte på sånt, jag kanske är för gammaldags trots mina ynka 18år.
Sthlmsbruden har fooortfarande inte kommit hem än, hmhmhm & inte svarar hon när man ringer heller?! vad sysslar hon med egentligen... äh det får jag svar på när hon väl dyker upp igen antar jag.

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Ååh tack snälla du för din kommentar. Jag behöver verkligen motivationen nu.



Det är tack vare sånt här som jag orkar fortsätta. För fysjutton vad många gånger jag har velat ge upp. =(

2009-07-15 @ 08:29:13
URL: http://ericagrimberg.blogg.se/viktbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0