14Juli. & så var vi hemma igen.

Natten är ung som man brukar säga, klockan är lite över halv två på natten och jag & min sthlmsbrud kom precis innanför dörrarna.
Det blev lite vinande hemma hos min moster för att sedan ta en cider/öl ute, trevligt var det om inget annat.
Träffade en 55årig gubbe som verkligen råraggade på mig och frågade efter mitt nummer, skrev ner någon helt annan persons nummer, förlåt till er haha.

Gubben - e du svettig eller?
sthlmsbruden - hahaha
Gubben - du behöver en kram
sthlmsbruden - hahaha jaha?
*kramas*
Gubben - sluta klappa mig på ryggen jag är ingen jääävla häst.

Ni tycker säkert inte alls att det här är roligt men vi fyra brudar vek oss dubbla av skratt och för att vara en måndag hade vi väldigt trevligt ute.
Hoppas er kväll var lika bra, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0