13Juli. djupa tankar mitt i natten.

Klockan är lite över 00:00 och jag sitter hemma hos min moster och halvkollar på tvn å dricker cola zero.
Läser massa bloggar gör jag också och överväger att spela sims 3 i några timmar med tanke på hur pigg jag är just nu.
Imorgon eller ja nu är det måndag och jag har en del att göra så jag måste försöka komma upp i tid, ska göra några ärende i stan och på eftermiddagen/kvällen kommer min sthlmsbrud ner och gör mig sällskap vilket ska bli galet roligt.
Så imorgonkväll hittar ni antaligen oss på min balkong med en låda vin och massa tända ljus, och gud vad jag saknat dom stunderna.

Jag sitter och har djupa tankar just nu haha, nej men jag funderar på om jag ska bleka håret för att sedan färga det rött, det var längesedan jag fixa mitt hår i någon cool färg och som många vet har jag nästan haft alla färger som går att ha, bland annat lila och för något år sedan hade jag grönt hår.
Men mörkrött är riktigt snyggt, vad tycker ni?




Kommentarer
Postat av: Emelie

AJ MISS JÅ! <3

Imorgon ses vi my darling you.

2009-07-13 @ 00:33:26
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0