12Juli. segare än segast.

Så var denna dagen snart slut, åkte som sagt på filmkväll igår med pojkvännen vilket var hur mysigt som helst fast vi inte såg klart någon hel film utan kollade mest på småsaker.
Alla var lagom sega så det fick bli pizza & godis vilket jag inte klagar över.
Vid 1 åkte jag och Andreas hem, somnade vid 3-4 och vaknade klockan 14 idag, lyckat.
Fick ingen tid alls med varandra nästan eftersom han precis åkte till jobbet.
Men all tid tillsammans är värdefull, mhm.

Så vad ska man göra resten av dagen/kvällen då? funderar på att duscha å sen ringa någon för jag måste hitta på något för att få tiden att gå snabbare men frågan är bara om jag orkar.
Är ganska seg idag så det kanske bara blir hemmakväll med resterna från middagen som Andreas lagade, nomnomnom.
Japp, så får det bli!
Hoppas ni haft en bra helg ^^




Kommentarer
Postat av: Randy

Jag är också seg idag. Tips på nån bra film?

2009-07-12 @ 18:41:03
URL: http://www.randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0