11Juli, lika förvirrad som vanligt.

Blir en liten snabb update här inne innan jag försvinner för kvällen, klockan är halv 7 och jag har fortfarande inte bestämt mig helt om jag ska på fest eller om jag ska på filmkväll med min pojkvän.
Eftersom jag är festsminkad/klädd så är jag ganska pepp på att festa men min pojkvän OH, japp det blir att träffa pojkvännen, kan festa en annan dag.
Idag har varit en galet seg dag och det känns som om jag har tuggummi i huvudet för jag hänger inte alls med och allt känns segt och går i slowmotion.
Men nu är jag sådär pepp så jag nästan är jobbig och mamma sover trots att jag har ganska hög musik.
äääh nej, ska inte tråka ut er mer nu.
Hoppas ni får en galet rolig lördag för det tänker jag ha.
+ vad fan är det med dagens fjortisar, rosa läppar?! jag fattar inte det.
ni ser bara billiga ut tjejer

.



Kommentarer
Postat av: maria

rosa läppar, njae

naturligt ska de va (y) :D

2009-07-12 @ 00:16:40
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0