11 juli. håret förändras men inte jag.

Jag tänkte lägga upp lite bilder på hur jag sett ut dom senaste åren, hårväg då.
Då jag satt å kollade igenom gamla bilder så slog det mig att, varför inte lägga upp det på bloggen?!
Så här har ni:


2005, såhär såg mitt hår ut, helt naturligt & oplattat.



2006, sommaren. Jag kan säga er att min mamma grät floder den här dagen.



2006, slutet av året! jag hade inte alls mycket hår kvar nu då jag hade fått ett & annat ryck.



Februari 2007 åkte håret igen.



April 2007, tuppkammen tog över.



Oktober 07.



mars 08, orkade inte ställa kammen lika ofta längre.
så detta var vardagsfrisyren.



April 08, 8st spikes
detta var bland dom sista av gångerna jag orkade ställa håret.



oktober 08, håret hade börjar växa ut.



2009




Kommentarer
Postat av: -MeMilly-

vad roligt :)

du är tillagd nu :)

2009-07-11 @ 17:18:29
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0