10juli. Jag var på flygtur idag, var va ni?

Godkväll bloggen, jag är sådär lagom pigg just nu.
kan vara för att jag somnade om imorse när älsklingen åkte till jobbet & sov till 13 kanske?
Men usch vilken morgon, hans klocka ringde 05:20 och jag ville hålla fast honom och inte släppa taget. Bara få vara i hans närhet gör mig lugn och det märktes så tydligt när jag hade pussat honom hejdå och gick in i sängen igen och det kändes fel & konstigt och jobbigt att inte ha någon brevid sig.
Så jag tog på hans tröja och puffade upp kuddar och kramade om, & efter många om och men så somnade jag om haha.
trams som han skulle säga.
Som sagt så vaknade jag vid 13, var galet pepp på att göra något efter den lyckade gårdagen så jag tjatade på mamma att vi skulle åka ut till Milla & Dennis (mammas bästa vän med pojkvän), och efter att ha tjatat i någon timme, dansat till Michael Jackson & sjungit duett till den gamla dängan Dunka mig gul & blå så satte vi oss på bussen dit.
Det bjöds både på fika & sen en underbar middag bestående av pepparbiff, pommes & beasås OH! och som vanligt åt jag alldeles för snabbt och alldeles för mycket (jag lär mig aldrig). Men det var faktiskt värt det.
Sen körde dom oss hem efter att jag hade varit på en ordentlig flygtur med deras rottweiler, shit! för att vara valp så är hon riktigt stark ska ni veta hahaha och dom andra bara skrattade medans jag sprang för mitt liv .
Kom hem runt 20:00 iallafall, lyssnat på musik och dansat och tränat lite för att göra av med all energi men icke, jag blir INTE trött så jag funderar på att ta till drastiska åtgärder så som att slå en stekpanna i huvudet på mig själv, nej det var en ljug som pippi hade sagt.
Nej det blir att ta en dusch för att sedan skära upp lite melon & slänga sig framför tvn tills ögonen inte orkar mer.

Hoppas ni har haft lika bra dagar som jag, gonatt & sov gott.

Kommentarer
Postat av: -MeMilly-

Vilken underbar blogg du har! ♥

Ska vi kanske följa varndra via bloglovin'?



Kram ♥

2009-07-11 @ 09:09:53
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0