10Juli. gårdagen var galet bra

Igår hade jag seriöst världens bästa dag, någonsin!
Jag vaknade helt utvilad och var på ganska bra humör och efter någon timme kom morfar hit å lämnade av den nya TVn och det blev en helt ny värld, förstår ni hur annorlunda Guitar Hero ser ut på en stooooor tv?! OH, jag dog lite och jag slog rekord efter rekord.
Morfar lämnade också av massa kokböcker till mig som mormor inte ville ha kvar, TACK, jag har suttit å dreglat i dom redan och tagit ut recept jag ska prova, ska bli kul.
Mamma fick även massa skor och redan här var dagen skitbra!
Sedan gick vi upp till affären, jag skulle inom spelbutiken för att kolla om dom hade pippiskivan där, under tiden så skulle mamma ta en lott så hon stoppade ner 2kr i automaten och ut kommer 500kr, mammas min just i det ögonblicket går inte att beskriva men shit vad glada vi blev.
Dock hade dom inte pippiskivan där och hon sa att den var slut på många ställen redan så i ren panik åkte jag ner till stan och jodå, där fanns en kvar på pressbyrån (ingenting gick dåligt denna dag).
Åkte hem igen, käkade middag och efter någon timme kom min kära pojkvän och just då gick mitt hjärta i 200km/h, han är verkligen den bästa man kan ha och den kvällen var underbar.
Jag tycker om att ligga brevid honom och lyssna när han berättar om intressanta saker och det är som om tiden står still och ingen kan ta just den stunden ifrån oss. Jag vill alltid ha det så.

Andreas <3


Kommentarer
Postat av: Randy

Härligt med en superkväll =)

2009-07-10 @ 16:36:58
URL: http://www.randys.se
Postat av: -Milly-

Godmorgon!

Önskar dig en underbar dag!

2009-07-17 @ 07:53:54
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0