22/12. Dan före dan före dopparedan

Det är två dagar till julafton och jag & Andreas har varit tillsammans i 13månader idag. Mycket på samma gång ska jag berätta, snön ligger som ett tjockt täcke utanför och jag upptäckte precis att det snöar igen.
Saken är den att det är mysigt ja men vi har redan 4dm här nere och det räcker nu :)
Äh jag hoppas på en vit jul i alla fall trots att nyheterna hotar med töväder.

Den senaste veckan har jag gjort en del men eftersom jag inte skriver här så ofta så får jag uppdatera om allt på samma gång.
Förra helgen firade jag, Alexandra & Sissa jul tillsammans och dom är underbara verkligen. Efter vårt julfirande gick vi ut å tog några öl/cider tillsammans med Linnea och hennes syster. Blev inte en sen kväll men en mysig sådan.

Jag och mamma har även köpt en katt, Roxy heter hon och hon är verkligen underbart vacker och så fort jag får kamerasladden så kommer det upp bilder på henne också.

Ja och sen igår var jag och mitt hjärta ute på Nova Lund och handlade julklappar till hans familj, oerhört mysigt.
Han fick även en present av mig, min älskling.
Hade jag kunnat hade jag gett honom hela världen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis till er :*

2009-12-24 @ 04:21:18
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0