24/8. första skoldagen

Jag fick precis ångest över mitt inlägg om just min ångest.
Det blev en galet långt inlägg men jag insåg att jag inte ville dela det med halva världen.
istället tänkte jag bara skriva lite snabbt om min dag och inte alls nämna tankarna i mitt huvud just nu.

Första dagen i skolan idag, vi fick en ny mentor och tja hon verkar helt okej men jag kommer helt klart sakna vår gamla, Malin!
Hon var underbar på alla sätt och vis/är fortfarande men nu kommer jag inte få dela fler pratstunder med henne och det är sorgligt.
Annars var det mest bara massa information om allt som kommer hända den närmsta tiden och ja det är inte lite och just nu känns det som om jag bär hela jävla världen + lite till på mina axlar.
Men det går nog över.
Det var kul å träffa klassen igen och allt flöt på som vanligt, kändes inte alls som om vi hade haft 10veckors lov för alla var verkligen lika sega å dryga och sjuka i huvudet som vanligt, så som jag gillar dom.
Dålig humor, dumma kommentarer, man kan inget annat än att älska min klass.
Imorgon drar schemat igång som vanligt och jag börjar morgonen med dans vilket ska bli roligt. Eftersom vi redan läst klart idrottskursen kände jag att jag behövde röra på mig denna terminen också med tanke på allt vi stoppar i oss på restaurangen.
På tal om det så går vi inte ut i kök fören nästa vecka och då kommer vi befinna oss ute på Restaurang parapeten Onsdagar mellan 14-18:30 och torsdagar 08:30 - 15:00.
Skillnaden detta året jämfört med förra är att då hade vi i genomsnitt 25-30gäster åt gången och nu kommer vi har runt 55-65.
Vi kommer ha gaaalet mycket att göra känns det som men det är bara kul.

Efter en lång dag i skolan träffade jag iallafall Emelie & Ernie, stack en runda till Ungdomsmottagningen och bokade tid där och sedan åkte vi till Bjuv och satt å skrattade och åt mest hela tiden.
Sedan tillbaka till Helsingborg och nu sitter jag och halvsover framför datorn och pratar med min underbara pojkvän.
Det är min dag i korta drag haha...



jag tackar gudarna varje dag för dig Andreas,
du är precis vad jag behöver, idag imorgon och alla andra dagar.



Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

kolla in dagens sötnos! vad tycker du? (: http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/lucas-till.html#comment

2009-08-26 @ 18:15:31
Postat av: Nadja - Hon från dokumentären Klass 9A

Jättesöt bild :)

2009-09-02 @ 20:27:31
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du är är finast.

2009-09-12 @ 02:22:15
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0