23/8, sista dagen på sommarlovet

Hej bloggen!
Jag kom precis hem från Lund och pojkvännen och nu sitter jag och äter kvällsmat och läser lite bloggar innan det är dags för sängen.
I fredags åkte jag & Sissa till malmö för att kolla på Promoe & Familjen, båda var galet bra men under Promoe var det nästan inget ös alls tyvärr och på Familjen sköt dom raketer i publiken så nästan hela spelningen förstördes för man kunde inte riktigt njuta men eftersom vi var så jävla party hade vi kul ändå.
Vid 22tiden drog vi oss tillbaka, hon till Helsingborg och jag till Lund/Andreas.
Efter lite mys och galet mycket godis somnade jag gott iallafall och sov bort nästan hela lördagen.
Jo vi hade 9månader igår (lördag) Grattis till oss. <3
Dom bästa 9månaderna i mitt liv ska jag tillägga, finns inget bättre än oss!

Idag söndag, ja, sista dagen på sommarlovet och imorgonbitti börjar allvaret igen (tack).
och en annan asbra sak är att min älskade sthlmsbrud Emelie flyttar tillbaka hem till skåne idag och imorgon börjar hon skolan här i Helsingborg och bäst av allt, nu kan vi träffas hur mycket vi bara vill, uuuunderbart.
För att göra detta inlägget kort så har jag haft världens bästa sista helg på sommarlovet.

Nu ska jag äta upp, läsa klart och sedan sova gott.
Hoppas ni också haft en bra sommarlov/ bra semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0